۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۴, سه‌شنبه

جوابیه علی خامنه ای به نامه شاهزاده رضا پهلوی


برادر ارجمندم، جناب آقای شاهزاده رضا پهلوی!
سلام علیکم؛

عریضه جان نثارانه حضرتعالی دریافت گردید. از اینکه بعد از مدتی گردش و تفریح و تفرج در کافه لاهه و کوچه پس کوچه های اطراف آن، ثبت عریضه تان در آن کافه میسور نگردید و تیرتان به سنگ خورد و بیخیال جنایت علیه بشریت شدید و آخرالامر به آغوش رهبری نظام  و لایت امر برگشتید  خدای را شاکر هستم. همانظور که می بینید آغوش ولایت همیشه باز بوده و هست و برخلاف دادگاه لاهه که عریضه شما را به سمت راست دادگاه هم حساب نفرمودند، ما  نامه شما را با جدیت به سمت چپ بیت مکرمه مان فرستادیم و قرار شده است درخواست شما مبنی بر انحلال انتخابات نمایشی رژیم  با جدیت توسط شورای نگهبان پیگیری شده و ابطال انتخابات  در اسرع وقت به عرض حضرتعالی و ملت شریف ایران رسانده شود.  

همچنین دعوت حضرتعالی و اعوان و انصارتان در شورای ملی لوس آنجلس از بنده احقر برای پیوستن به  جنبش آزادیخواهی ملت ایران باعث مسرت  اینجانب شد و مرا متحول نمود. علیهذا با حفظ سمت رهبری نظام و جنایت علیه بشریت، با افتخار اعلام می نمایم که از امروز به جنبش آزادیخواهی ملت ایران تحت رهبری شما خواهم پیوست و حضرتعالی را در تحقق آرمان آزادیخواهی ملت ایران مشایعت خواهم نمود. هر چه باشد ما پادشاهان زبان یکدیگر را بهتر می فهمیم. 

در پایان مراتب امتنان خود را از جنابعالی به سبب سرکار گذاشتن ملت و اسکل نمودن اپوزیسیون با طرح های عقیم الخلقه ابراز نموده و از خداوند منان توفیق حضرتعالی را در باراندازی برای نظام  مسالت می نمایم. خداوند به شما و همکارانتان در شورای ملی لوس آنجلس اجر مضاعف مرحمت نماید.

امید واثق دارم که این نامه شما آخرین نامه نباشد و با توانایی که در شما سراغ داریم گوی سبقت را از محمد نوریزاد بربایید و پرچم نامه نگاری به مقام عظمی را برافراشته نگه دارید علی الخصوص که شنیده ایم شما دست به بیانیه نوشتنتان خوب است و زارت و زارت بیانیه می دهید و لذا ما هر هفته  منتظر هستیم که یک نامه یا بیانیه خطاب به رهبری نظام بنویسید و ما را مسرور نمایید.

خداوند نگهدار شما برای ما باشد.

الاحقر آیت الله العظمی علی خامنه ای
 مقام عظمای ولایت  و رهبر جمهوری اسلامی و عضو جدید جنبش آزادیخواهی


رونوشت:
1-    مسئول سمت چپ دبیرخانه بیت مکرمه مقام عظما جهت بایگانی در کوزه
2-    روسای محترم کشورهای پادشاهی جهت پیوستن به جنبش آزادیخواهی
3-    دبیرکل محترم سازمان ملل جهت خنده
4-    گارسون کافه لاهه جهت اقدام


۲۰ نظر:

  1. پسر کو ندارد نشانی‌ از پدر

    تو بیگانه خوانش مخوانش پسر

    همه نفرینها آفرینش به روح و روان سلمان فارسی‌ ننگین که اسلام اهریمنی را بنیاد نهاد و شاگرد ننگینترش محمد تازی

    پاسخحذف
  2. دوست عزیزم،

    تحقیر اقدامات آزادی خواهان دیگران، به تمسخر گرفت آن، از انصاف و آزادگی به دور است.

    ای کاش می دیدی که چقدر این ادبیات، به ادبیات کیهان شریعتمداری شبیه است...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخ آخ راست می گی ها! اصلا حواسم نبود دنیا عوض شده و نامه ملتمسانه به خامنه ای نوشتن جدیدا به عنوان اقدام آزادیخواهانه حساب میشه:) همین مونده شورای میلی نامه بزنه به خامنه ای و ازش دعوت کنه که به صف آزادیخواهان بپیوندد:) حتما می دونی که جواب خامنه ای چیه. اگر نمی دونی اینجا رو ببین:
      http://1.bp.blogspot.com/-uC0bdBkcP1c/UZOnUHslKOI/AAAAAAAAAAU/TeaTMN8JtpA/s1600/pasokherahbar_947546744.jpg

      حذف
  3. بابا این سلطنت طلب‌ها را ول کنین بیخود وبزرگشون نکنین، کار‌های مهمتری هم هست، وقتی‌ مردم دوباره در انتخابات شرکت کنند این تحریمیها هم دوباره محو میشوند. الان که میبینین یک کم دم درآوردند به خاطر نبود موسوی و کروبی و عدم حضور خاتمی و هاشمی در صحنه بود. همین هاشمی که این سلطنت طلب‌ها مسخره‌اش میکنند با ورودش کل فضای سیاسی نشاط آور شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کس نگو مومن. اکبر شاه هم شد آدم؟

      حذف
    2. حدس میزدم با نقاب دروغین مخالفت با سلطنت آمدید تا بیخود سلطنت طلب‌ها را بزرگ کنید ولی‌ فکر نمیکردم انقدر زود خودتان را لو بدهید. خوشبختانه مردم دیگر می‌دانند تمام نیروهای اصلی‌ انقلاب بر علیه ستمشاهی از جمله ملی‌ مذهبی‌ ها، اتحاد جمهوری خواهان ایران، سایت جمهوری خواهی‌، اصلاح طلبان، فدائیان اکثریت و هر کس دیگری که وزنه ای‌‌ حساب میشود از هاشمی حمایت کرده اند و این حمله‌های شما به هاشمی پشت نقاب همراهان انقلاب نمیتواند کسی‌ را گول بزند.

      حذف
    3. حاجی چی زدی اینقدر کس می گی؟ نقاب همراهان انقلاب؟ هم بشاش تو اون انقلاب و هم بشاش تو قبل از اون انقلاب و هم بشاش تو بعد از اون انقلاب. یعنی برات خیلی سخته که بفهمی کسانی هستن که هم می شاشن به روح شاه فقید هم به روح امام راحل؟ حالا باز هی بیا اینجا کس بگو کسخل!

      حذف
    4. این حرفهای تو خریداری ندارد. رضا ربع پهلوی یک بار غلط زیادی خورد و گفت انقلاب اسلامی سیاه بود ، باید بودید و می‌دیدید چطور کسانی‌ که حتا شاید انتقادی به اصل نظام داشته باشند کاری کردند که دمش را روی کولش گذاشت و رفت. همه با هم متحد از چپ و راست و میانه از انقلاب دفاع کردند. حالا شماها این وسط چه میگوئید ؟ حد اقل اسم جمهوری خواه را از روی خود بردارید که کسی‌ به اشتباه نیفتد. جمهوری خواهی‌ صاحب دارد، تشکیلات دارد، اتحاد جمهوری خواهان ایران ۱۰ سالگیش را جشن گرفت و همه بودند و از انقلاب دفاع کردند. حالا شما با یک وبلاگ به اسم مخالف سلطنت به انقلاب مردم بر علیه ستمشاهی فحش میدی ؟

      حذف
    5. تا شما اینجا هستید ما یک جیش مبسوط می کنیم به این گفتمان تخمی شما. کمتر برنامه کودک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ببین حاجی! سنی ازت گذشته هنوز می شینی جلو تلویزیون برنامه کودک دهه زجر رو نگاه می کنی؟ اون انقلاب به گا رفته جای دفاع داره آخه؟! قبل از اون انقلاب هم جای دفاع نداره. بنابراین تا آلتمون تو دستومن هست سرشو کج می کنیم یک جیش می کنیم به نظام جمهوری اسلامی می کنیم یک جیش هم می کنیم نظام شاهنشاهی آریامهری. حالا هی وایستا اینجا شاهد جیش کردن ما باش.چی گیر تو میاد آخه؟

      حذف
    6. ببین جوان، ما در اکثر موارد با هم موافقیم. اختلافی‌ که داریم، تو از انقلاب کمی‌ ناراحتی‌ اما از آن طرف روم به دیوار جیش می‌کنید به زمان ستمشاهی ما گلاب به روتون میرینیم به آن زمان فساد و فحشا. یعنی که این به آن در میشود و با هم مساوی می‌شویم. شما هم نباید به بزرگتری مثل هاشمی اهانت میکردید. البته ایشان که آرمان ما نیست، ایشان کمک می‌کند به آرمان ما. آرمان اصلی‌ ما به قول تقی‌ رحمانی بزرگوار سوسیال دموکراسی‌ با جوهر مذهبی‌ است. می‌دانم شما هم همین را میخواهید تا هم جلوی فساد و فحشا گرفته شود، هم به دموکراسی‌ انشا‌الله برسیم اما قدم به قدم. این مقاله زیبا را هم از ایشان بخوان

      http://www.roozonline.com/persian/opinion/opinion-article/archive/2013/may/14/article/-401aaed91b.html

      حذف
    7. فساد و فحشا؟ سوسیال دمکراسی با جوهر مذهبی؟ کار از شاشیدن گذشته، ریدنمان گرفته. چون شما مرزهای کس خلیت رو درنوردید فکر می کنم که شاه الهی هستی داری ادای عقب مونده های سبزالهی رو در میاری. برای احتیاط و برای اینکه شما بی بهره نمونی دوباره جیش می کنیم به روح شاه فقید و روح امام راحل! حالا دیگه بستته برو دفعه بعدی بیا.

      حذف
    8. برادر خوبم، شما فکر می‌کنید وقتی‌ ما میگوئیم انقلاب از خمینی میخواهیم دفاع کنیم که فکر می‌کنید با فحش به خمینی ما ناراحت می‌شویم؟ خمینی به خاطر این توانست انقلاب را بدزدد که شاه نمیگذاشت صدای انقلابیون واقعی به گوش کسی‌ برسد و به خمینی فضا و امکانات برای تبلیغات میداد. این کلمه امام راحل را چسباندن به سبزها را وزارت اطلاعات باب کرد تا جنبش سبز ضربه بخورد.

      حذف
    9. اهای جیش کن ها مقداری هم به ریش پدر بزرگوارتان جیش کنید تا شپش ها از ریش مبارکش کم شوند مرگ بر مجاهدین خلق

      حذف
    10. ایران نابود شده و سوخته است و برخاستن ققنوس از خاکستر افسانه است حال در این زمان تنها کسی که می تواند تمام اقوام و گروهها مانند کرد بلوچ لر ترک عرب و......زیر یک پرچم جمع کند رضا شاه دوم است اما می خواهد با چه کسانی ایران را بسازد با معتادان
      با مردمی که چهل سال ریا کرده اند و ریاکاری در گوشت و خونشان نهادینه شده است
      .با دزدها
      با افرادی که نمی دانند وجدان چیست؟
      ما انسانیت را باختیم
      ایران نابود شده است رضا شاه دوم مدتی بر بالین ایران رجز می خواند اما کاری از او ساخته نیست
      گذشت زمان بزرگترین اسلحه است برای ما
      به نظر شما دوستان آینده چه می شود
      من رضا شاه دوم را می پرستم
      اما تنها کاری که از ما ساخته است گریه بر جنازه ایران است
      ما خودمان با انقلاب و از بین بردن انسانیت مردم ایران را تباه کردیم
      بعد از نابودی فرقه تبهکار
      با کارکنان دادگستری چه کنیم آیا آنان به کارشان ادامه دهند
      با کارکنان نیروی انتظامی چه کنیم
      با سپاهان و ارتشیان چه کنیم
      .......
      .........
      با مردمی که چهل سال ریا کرده اند و ریاکاری در گوشت و خونشان نهادینه شده است چه کنیم
      اگر همه را اعدام کنیم رضا شاه می خواهد بر کوهها و دشت ها حکومت کند
      اگر همه به کارشان ادامه دهند برای چه فرقه تبهکار را نابود کردیم
      ایران نابود شده و سوخته است و از خاکستر آن ققنوس بر نخواهد خواست چون افسانه است
      به امید آبادی ایران هر چند آرزویی صد ساله است
      نسل بعد شاید شاید شاید شاید به فکر ساختن ایران بیفتند

      حذف
  4. http://khabarbin.com/%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d9%be%d9%87%d9%84%d9%88%db%8c-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%85%d9%86%d9%87/

    پاسخحذف
  5. سلام مطالب جالبی در بالاترین داشتی با عقیدت موافقم
    راستی دوست عزیز امتیاز شما در سایت بالاترین خیلی بالاست اگر امکانش هست خواهشا یه دعوت نامه برای من بفرستین سایتای زیادی دارم قول میدم لگوتو یا تبلیغاتتو بفرست برات داخل سایتم می گذارم. سالهاست که دنبال دعوت نامه می گردم
    www.smsgoogle.blogfa.com
    www.daqianus.com
    cmu.blogfa@chmail.ir

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حکومت کثیف آخوندها در آستانه نابودی است اما ما انسانیت را باختیم
      ساختن ایران سخت ترین کار است
      نمی گویم نشدنی هر چند خودم اعتقاد دارم ایران تمام شده است
      پس از امروز فرق ندارد چه کسی حاکم باشد
      چون انسانیت نابود شده است
      بهترین سلاح برای ما عاشقان ایران گذشت زمان است
      هر چند نسل ما هم بهمراه ایران تباه شده است

      حذف
  6. یعنی من نمیدونم که این همه داشتن نفرت و عقده از کسانی که ایران رو از دوران Inquisition در آوردن واسه چیه؟
    یارو باید همون مثل آقا محمد خان یه چوب تو کون همتون فرو میکرد تا شاید که شما میفهمیدید که اصلا زندگی یعنی چی
    شوخی و موخی هم حدی داره که شما غربزده های اسکل تازه بدوران رسیده ها ردش کردید
    ته تهش سه تا کتاب خوندی اومدی داری خزعبلات میدی دست یسری آدم آکبند...
    اونم معلوم نی کتابارو از چه منبعی خوندی آخه عزیزکم
    شما همون پستانکتو بمک و کمتر در حوزه های سیاستی که مال خر هم ازش سر در نمیاری ضر ضر کن
    ممنون میشم با تمام احترام
    یه حیوون ناطق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حیوان ناطق عزیز کدام یارو
      کدام نفرت
      کدام آش
      کدام کشک
      حکومت جهل و جنون آخوندی محکوم به نابودی است
      در هر حالتی شک نکنید
      شما بگو آینده چه می شود
      چه کنیم؟
      از بیرون گود گفتن لنگش کن کار سختی نیست

      حذف