۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

بخشنامه محرمانه دبیرخانه شاهزاده رضا پهلوی درباره پرونده دادگاه لاهه

از:  دبیر خانه اعلیحضرت رضا شاه دوم
به:  همه چاکران، پاچه خواران، ماله کشان، وچماق به دستان

بنا بر اطلاعات واصله، وکیلی که استخدام کرده بودیم تو زرد از کار در آمده و اسرار  اندرونی را به بیرون درز داده است.  محمد مصطفایی ادعا کرده است است که اعلیحضرت در این مدت مشغول یک قل و دو قل بازی کردن بوده، ملت را اسکل گیر آورده و هیچ شکایتی از خامنه ای در دادگاه لاهه ثبت نکرده است.  لذا برای آنکه بیشتر از این گند اوضاع درنیاید اوامر اعلیحضرت بدین شرح ابلاغ می گردد:

1- کلیه  کاتبان دربار از جمله الهه بهلول، اسماعیل قوری علا،  دکتر خنگ زاده و ...  سریعا  نسبت به ماله کشی موارد مطرح شده در رسانه ها اقدام نمایند. نویسندگان گمنام بی سواد هم می توانند به استخدام دربیایند و با نوشته های دوزاری ولی تیترهای هیجانی و جوزده اوضاع را ماست مالی کنند. مخارج مربوطه و اجرت نامبردگان  سریعا از محل وجوهات دریافتی صندوق شورای رضاپهلوی پرداخت شود.

2- کلیه یگان های چماق بدست همایونی به حالت آماده باش در آمده و هر مطلبی که این موضوع را کش دهد، تار و مار نمایند. ادوات و تجهیزات لازم از جمله اینترنت پرسرعت، دعوتنامه های کیلویی برای حضور در سایت های اشتراک لینک و ... از طریق مسئولین دفتر اعلیحضرت  در اختیار فرماندهان یگان های عملیاتی قرار گیرد. 

3-  گروههای ضربت و لشکرهای زرهی اراذل و اوباش به پیج فیسبوک  وکیل معلول الحال، محمد مصطفایی، حمله برده و ایشان را تادیب نمایند. هشدارهای لازم درباره محاکمه ایشان در فردای آزاد ایران به جرم خیانت به  شاه آینده و میهن بصورت شفاهی و با فحش های رکیک به ایشان ابلاغ گردد.

4- عندالزوم برای خر کردن ملت بگویید که شکایت نامه شاهزاده از خامنه ای در دادگاه لاهه ثبت شده، رسیدشم  توی گاوصندوق دربار موجوده  و کلیدشم دست اعلیحضرت است. اگر هم کسی سندشو خواست با چماق بزنید توی ملاجش!

خداوند مملکت را از شر آدم های فضول نجات دهد
 دبیرخانه اعلیحضرت رضاشاه دوم


۳ نظر:

  1. رضا پهلوی می خواهد با فریب مردم، باج دادن به سپاه و بسیج، توسل به قدرتهای خارجی و حمله نظامی به قدرت برسد:

    1- ناگفته هایی از «روابط محرمانه رضا پهلوی با C.I.A» در زمان «جنگ ایران و عراق» (سند)
    http://nagoftehayeiran.blogspot.com/2013/02/cia-reza-pahlavi-nytimes.html


    2- پشت پرده تماسهای تلفنــی «C.I.A» با «رضـا پـهلـوی»؟
    http://nagoftehayeiran.blogspot.com/2013/05/cia.html


    3- رضا پهلوی در گفتگو با فیگارو در دسامبر 2011:
    «Nous adoptons la procédure qui a été suivie dans le cas de Kadhafi.»
    «ما همان تمهیداتی را که در باره قذافی دنبال شد را برگزیدیم!»
    http://www.lefigaro.fr/international/2011/12/14/01003-20111214ARTFIG00560-reza-pahlavi-il-faut-juger-les-crimes-du-regime-iranien.php


    4- رضا پهلوی در گفتگو با فوکوس آنلاین در ژوئن 2012:
    «بنا به قانون شاه ایرانم.»
    «بسیاری از ایرانی ها حتی برای خلاصی از حکومت طرف مهاجمان خارجی را خواهند گرفت. وقتی مردم بعد از انتخابات مخدوش سال ۲۰۰۹ به خیابان رفتند و «اوباما – اوباما» سردادند و پلاکاردهایی به زبان انگلیسی رو به دوربین گرفتند این کار را نکردند که تمرین زبان کنند: پیامی بود که به غرب فرستادند!»
    www.focus.de/politik/ausland/krise-in-der-arabischen-welt/cyrus-reza-pahlevi-im-focus-interview-ob-ich-die-krone-tragen-werde-haengt-vom-willen-des-volkes-ab_aid_764055.html
    http://www.irandarjahan.net/سیاست/اینکه-آیا-من-تاج.html


    5- رضا پهلوی در گفتگو با لوموند در ماه مه 2013:
    «افراد زیادی هستند که در سیستم گیر کرده اند و دیگر به آن باور ندارند و می خواهند از آن خارج شوند، مخصوصا پاسداران انقلاب و بسیجی ها. باید به آنها تضمین داده شود که در ایرانِ فردا جایگاه خودشان را خواهند داشت.»
    http://www.lemonde.fr/proche-orient/article/2013/04/29/iran-nous-preconisons-la-desobeissance-civile-declare-reza-pahlavi_3168159_3218.html
    http://www.irandarjahan.net/سیاست/رضا-پهلوی-ما-مدافع.html


    6- آرزوهای محمدعلی شاهی
    http://news.gooya.com/politics/archives/2012/06/142507.php


    7-دروغهای سلطنتی رضا پهلوی
    http://mahmood-delkhasteh.blogspot.com/2013/02/blog-post_14.html

    پاسخحذف
  2. حالا رضا پهلوی مادر قهبه میخواد شاه بشه تو چرا کیرشو انجوری می لیسی؟

    پاسخحذف