۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

سامانه تولید انبوه بیانیه در اختیار شاهزاده رضا پهلوی قرار گرفت

شگفت مغزان عرصه سلطنت طلبی بار دیگر موفق شدند چشمان جهانیان را خیره نموده و با اختراع سامانه خط تولید انبوه بیانیه، این سامانه  را در اختیار شاهزاده رضا پهلوی قرار دادند. از ویژگی های این خط تولید وصل شدن آن به سازمان لرزه نگاری برای صدور بیانیه های تسلیت برای زلزله های بالای 5 ریشتر، وصل شدن به مسابقات جهانی و المپیک برای بیانیه های تبریک، وصل شدن  به سازمان کفن و دفن اموات برای صدور بیانیه تسلیت و سایر جاهای بی ربط و باربط برای صدور بیانیه در اسرع وقت می باشد.


از معجزات این خط تولید این است که پیام های تولیدی بسیار موجز و معمولا شامل پنج خط می باشند که دلیل آن حفظ شان همایونی اعلیحضرت رضاشاه دوم است. همچنین این خط تولید بسیار هوشمند بوده و قادر است  بصورت اوتاماتیک پیام های تولیدی را با تغییر اسامی تکرار کند. مثلا با جابجا کردن نام شهرهای زلزله زده این دستگاه می تواند به سرعت بیانیه تسلیت برای زلزله زدگان ارسال کند. همچنین این سامانه هوشمند! می تواند بصورت خودکار جمله "خداوند نگهدار ایران باد" را در پایان همه انشاهای تولیدی اضافه کند. به غیر از این، انشاهایی که توسط این سامانه تولید می شوند به دلیل فقدان عمق استراتژیک این قابلیت را دارند که توسط همه سطوح از جمله گروه سنی الف نیز فهمیده شوند و به سرعت با شکل و رنگ های مختلف در سایت های اشتراک لینک بازنشر شوند. علاوه بر این، سامانه هوشمند تولید بیانیه های همایونی قابلیت پیشگویی بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال پس از وقوع زلزله سیستان و بلوچستان، این سامانه به سرعت متوجه فاجعه آمیز بودن این زلزله شد به نحوی که اولین و تنها شخصیتی که برای زلزله فاجعه بار سیستان و بلوچستان تسلیت گفت شاهزاده رضا پهلوی بود که موجی از شادی را در سایت های اشتراک لینک برای تکثیر انبوه این پیام ایجاد نمود. 

از دیگر معجزات این سامانه هوشمند ضریب ریدمان آن است. اگر تعداد افرادی که با هر بیانیه جذب سامانه پادشاهی می شوند را حساب نموده و تعداد پناهندگانی که برای اخذ پناهندگی خود را سلطنت طلب جازده اند را از آن کسر نموده  و بر تعداد کل بیانیه های صادره تقسیم نمایید به عدد شگفت انگیز 0.00000000000001 می رسیم که ضریب ریدمان این دستگاه است و  در نوع خود یک تحول بی نظیر محسوب می شود به نحوی که با کمک این سامانه هوشمند، هم اکنون شاهزاده رضا پهلوی پس از تلاش بسیار   با 610 رای به مقام اعلیحضرتی در شورای ملی دست یافته است و پیش بینی می شود در صورت ادامه فعالیت این سامانه، شاهزاده رضا شاه دوم  پس از دو هزار و پانصد سال نوری به شاهنشاهی  ایران برسند.

۱ نظر:

  1. خجالت آوره واقعن. این چه طرز بیان در مورد شازده است؟ اگر حرفتو پس نگیری بزودی تبدیل به سوسک میشوی! من از روی تجربه شخصی میگویم.
    امضاء : یک سوسک

    پاسخحذف