۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

این هوخشتره ها که پیج فیسبوک مسی و فرناندا لیما را به فنا دادن

·         این عربهای نامرد که 1400 سال پیش به زور شمشیر مردم ایران رو مجبور میکردن برن رو فن‌پیج اسکندر مقدونی فحش بدن، وگرنه ما فرزندان کوروش که از این کارا بلد نبودیم؛ خیلی بافرهنگ و خوشمِل و جیجَل بودیم.

·         این سفیران صلح مقیم فیسبوک که این ظلم را برنتابیدند و وظیفه انسانی دونستن که برن از مسی معذرت خواهی کنن. حالا اگه خودِ مسی، 50 میلیون طرفدار فیسبوکی و چند میلیارد آدم پیگیرِ فوتبال تا حالا داستان کامنتا رو نفهمیده بودن؛ با عذرخواهیِ انگلیسیِ این سوپرعن‌ها دوزاریشون افتاد که از جمعه تا حالا مردم سرزمین آریایی چقدر به یاد خودشون و نسوان فامیلشون بودن.

·         اینا که معتقدن "حالا درسته بَده، اما کول و بامزه که هست. خیلی کامنتا فان داره!". خیلی بامزه میشه اگر همه اون چندده‌هزار نفر فحش‌های با تعداد کافی از حرف "ک" به خودش و فامیلش بدن؛ و در حالی که الفاظ "ک"دار، داره هفت چاکش رو جر میده، ما هم در تفریح شریک باشیم.
  
·         این طالبان و القاعده و سلفی‌های سوریه که کَلشون خوابید و حجم فضاحت رو تاب نیاورده و طی بیانیه‌ی مشترک حرکت هوشتخره رو محکوم کردن و رسما از فرناندا لیما به خاطر توهین جنسی پوزش طلبیدن.

·         این زاک اسنایدر و بن افلک که منتقدان تا هفته پیش، کونشون رو کتری کرده بودن که مردم ایران زمین رو وحشی و خشن معرفی کردن، اما الان دو شبه راحت سرشون رو زمین میذارن و واسه فیلم بعدی سرمایه گذاری می‌کنن.


·         این شیرفلکه‌های عن که معتقدن "این فرهنگ 30 ساله‌ست نه فرهنگ 2500 ساله". به اینا بگید کاسه افتخارات 2500ساله‌ی شما که تونستن توی سی سال اینقد بهش برینن، از اول کاسه توالت بوده.

·         این کلام گُه‌هربار که "اگر تپه‌‌ی دست نخورده‌ای در آرژانتین و برزیل هم باشد مردانی از سرزمین پارس در ریدن بدان گوی سبقت را خواهند ربود."

بررگفته از صفحه فیسبوک ژانر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر